Lielākā daļa (63%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad plāno doties kādā ceļojumā. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” martā veiktais pētījums.
Ceturtā daļa (23%) iedzīvotāju šogad plāno doties ceļojumā ārpus Latvijas. Piektā daļa (19%) iedzīvotāju plāno ceļot pa Latviju. Savukārt vēl piektā daļa (21%) iedzīvotāju šogad plāno ceļot gan pa Latviju, gan doties ārpus Latvijas.
Ceturtā daļa (27%) iedzīvotāju neplāno šogad doties kādā ceļojumā. Desmitā daļa (10%) vēl nav izlēmuši par saviem šī gada ceļošanas plāniem.

28% Latvijas iedzīvotāju, kuri šogad plāno doties ceļojumā, konkrētajam ceļojumam plāno atvēlēt vairāk nekā 301 EUR uz vienu personu (ieskaitot transportu, nakšņošanu u.c. tēriņus).
14% iedzīvotāju, kas noskaņojušies ceļojumiem, plāno šim mērķim tērēt no 51 līdz 100 EUR uz vienu personu, 12% iedzīvotāju – no 101 līdz 150 EUR uz vienu personu, 10% iedzīvotāju – līdz 50 EUR uz vienu personu, tikpat liela daļa iedzīvotāju (10%) plāno šim ceļojumam atvēlēt no 201 līdz 250 EUR uz vienu personu, kā arī no 251 līdz 300 EUR uz vienu personu, savukārt 9% – no 151 līdz 200 EUR uz vienu personu.
7% iedzīvotāju, kuri šogad plāno doties ceļojumā, nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016.gada 1. līdz 3.martam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv
www.twitter.com/900sekundes