Lielākā daļa (69%) nodarbināto Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem jūtas stabili/ droši par savu esošo darbavietu (16% – noteikti jā; 53% – drīzāk jā). To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” jūlija sākumā veiktais pētījums.
Ceturtā daļa (26%) nodarbināto Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem nejūtas stabili/ droši par savu esošo darbavietu (20% – drīzāk nē; 6% – noteikti nē).
5% nodarbināti Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

36% nodarbināto Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka ir pieaugušas iespējas atrast labāk apmaksātu darbu savā jomā (12% – noteikti jā; 24% – drīzāk jā).
Puse (51%) nodarbināto Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem neuzskata, ka ir pieaugušas iespējas atrast labāk apmaksātu darbu savā jomā (38% – drīzāk nē; 13% – noteikti nē).
13% nodarbināto iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016. gada 5. līdz 7. jūlijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
TNS Latvia
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv