Lielākā daļa (69%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka kopš 2011. gada 23. jūlija referenduma par 10. Saeimas atlaišanu politiskā vide nemaz nav mainījusies. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” jūlija sākumā veiktais pētījums.
11% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka politiskā vide ir mainījusies uz pozitīvo pusi, savukārt 14% norāda, ka politiskā vide kopš šī referenduma ir mainījusies uz negatīvo pusi.
6% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Lūgti novērtēt savu apmierinātību ar 12. Saeimas darbu 10 punktu skalā, kur 1 nozīmē “Ļoti neapmierināts”, bet 10 – “Ļoti apmierināts”, vidējais sniegtais vērtējums apmierinātībai ar 12. Saeimas darbu kopumā ir 3.8 punkti.
7% Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem snieguši salīdzinoši augstāku vērtējumu (7 un vairāk punktus)
Vidēju vērtējumu (6 un 5 punktus) 12. Saeimas darbam snieguši 29% iedzīvotāju.
Salīdzinošu zemāku vērtējumu (4 un mazāk punktus) 12. Saeimas darbam snieguši 60% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā.
4% iedzīvotāju nav pauduši konkrētu viedokli šajā jautājumā.

Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016. gada 12. līdz 14. jūlijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 903 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
TNS Latvia
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia

Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv