Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada aprīļa skatītāko TV programmu TOP20. Skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojies šovs “Es mīlu tevi, Latvija! 2” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,7% jeb 226,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Topa otrajā vietā ierindojušās “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)”, kuras vēroja vidēji 8,6 jeb 166,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt skatītāko programmu topa trešajā vieta – daudzsēriju filma “Saplēstā krūze” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,8% jeb 151,7 tūkstoši skatītāju. Raidījums “Nekā personīga” kanālā TV3 ierindojās topa ceturtajā vietā. To vēroja vidēji 7,8% jeb 151,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Programmu topa piektajā vietā ierindojās seriāls “UgunsGrēks 15”, kuru vēroja vidēji 7,5% jeb 146,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia