Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada augusta TV kanālu auditorijas un programmu TOP20, iekļaujot datus par pēdējo septiņu dienu TV kanālu satura skatīšanos ar nobīdi laikā.
Apkopotie dati par šī gada augustu, kuros apvienota gan lineārās TV skatīšanās, gan TV skatīšanās ar nobīdi laikā, liecina, ka pirmo vietu dalīja trīs kanāli – PBK, LTV1 un TV3. Katra šī kanāla skatīšanās laika daļa bija 10,3%.
Kanāla NTV Mir Baltic skatīšanās laika daļa bija 10,1%, savukārt kanāla LNT skatīšanās laika daļa bija 7,9%. Kanālam LTV7 veltīti 5,2%, kanālam REN TV Baltic 3,5%, kanālam TV6 – 3,1%, kanālam 3+ – 3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla RīgaTV 24 skatīšanās laika daļa bija 1,2%. Kanāla 2 un kanāla Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 1%, kanāla CTC Baltija – 0,8% un kanāla FOX – 0,6%. Kanāliem Kidzone TV, Re:TV un STV katram veltīti 0,5% no kopējā skatīšanās laika. Kanāla Fox Life skatīšanās laika daļa bija 0,4% un kanālu 360TV un National Gographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%. Kanālu 1BM un Sony Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,2%, bet Sony Turbo – 0,1%.
TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka apvienotie lineārās TV un TV skatīšanās ar nobīdi laikā dati liecina, ka skatītākie bijuši trīs kanāli – PBK, LTV1 un TV3. Visiem šiem kanāliem veltīta vienāda skatīšanās laika daļa. Savukārt analizējot tikai skatīšanās datus ar nobīdi laikā, redzams, ka vairāk laika tika veltīts kanālu TV3 un LTV1 programmu vērošanai ārpus to ētera laika. Ja lineārās TV skatīšanās datu apkopojumā skatītākais bija kanāls PBK, tad pievienojot vēl TV skatīšanās datus ar nobīdi laikā, kanāli LTV1 un TV3 palielināja savu skatīšanās laika daļu un kļuva par skatītākajiem kanāliem līdzās kanālam PBK.

Programmu topa pirmajā vietā ierindojās seriāls “Viņas melo labāk 4” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,3% jeb 141,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā – “Panorāma (Svētdienā)” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 6,7% jeb 129,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Raidījums “de facto” kanālā LTV1 ierindojās topa trešajā vietā, to vēroja vidēji 6,3% jeb 121,9 tūkstoši skatītāju. “Latvijas Laiks. Vakara intervija” kanālā PBK ierindojās topa ceturtajā vietā. To vēroja vidēji 6,1% jeb 119,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt “TV3 Laika ziņas” ierindojās topa piektajā vietā, tās vēroja vidēji 6,1% jeb 117,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
TNS Latvia
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia