Kantar Emor publicējis pētījumu, kas sniedz pārskatu par Igaunijas, Latvijas un Lietuvas reklāmas tirgu 2000.–2022. gadā.

Šajā pārskatā sniegtā informācija galvenokārt ir paredzēta reklāmdevējiem, mediju aģentūrām, mārketinga speciālistiem un mediju plānotājiem, kā arī ikvienam, kas interesējas par Igaunijas, Latvijas un Lietuvas mediju reklāmas tirgu.

Pārskats aptver šādus jautājumus:

Mediju tirgus daļas: EUR uz vienu iedzīvotāju un reklāmas tirgus attiecība pret IKP 2019.–2022

Mediju tirgus daļas 2000–2022: Baltijas tendences

Mediju tirgus daļas 2000.–2022. gadā: tendences katrā valstī

Mediju tirgus daļas sadalījums 2021 vs 2022: Baltijas mediju tirgus daļas

Mediju tirgus daļas sadalījums 2021. gadā salīdzinājumā ar 2022. gadu: pa valstīm

Plašāka informācija atrodama šeit: https://mediafacts.com/collections/frontpage/products/baltic-media-advertising-market-2022-download-for-free