Šovakar – 16. maijā notiks starptautiskā dziesmu konkursa Eirovīzija otrais pusfināls, kura laikā uz vietu finālā pretendēs Latvijas pārstāvis – duets “Carousel”. Kopumā ceturtā daļa (25%) Latvijas iedzīvotāju ir norādījuši, ka šogad seko līdzi starptautiskā dziesmu konkursa Eirovīzijas notikumiem.

Desmitā daļa (11%) iedzīvotāju sliecas domāt, ka Latvijas pārstāvis – duets “Carousel” iekļūs Eirovīzijas finālā, turpretim puse (51%) iedzīvotāju prognozē, ka neiekļūs. Savukārt 38% iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

 

Pesimistiskākas prognozes par dueta “Carousel” iekļūšanu finālā pauž latvieši, savukārt cittautiešiem salīdzinoši biežāk nav konkrēta viedokļa.

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar laikā no 2019. gada 14. līdz 16. maijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 60 gadiem.

Kantar pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 60 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, un tās organizēšanā Kantar strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par Kantar

Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.