Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada decembra (01/12/2015 – 31/12/2015) skatītāko TV programmu TOP 20. Pagājušā gada decembra TV programmu topa pirmajā vietā ir ierindojusies kanāla LTV1 pārraide “Gadumijas svētku uguņošana un Latvijas himna”, kuru vēroja vidēji 14,1% jeb 276,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju.

“Latvijas Valsts prezidenta Raimonda Vējoņa uzruna Jaunajā gadā” kanālā LTV1 ierindojās topa otrajā vietā. To vēroja vidēji 14% jeb 275 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt kanālā LTV1 pārraidītā “Ministru prezidentes Laimdotas Straujumas uzruna gadu mijā” bija trešā skatītākā programma decembrī. To vēroja vidēji 12,7% jeb 248,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa ceturtajā vietā – “Latvijas Lepnums 2015” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,6% jeb 227,4 tūkstoši skatītāju. Bet piektajā vietā ierindojusies filma “Viens pats mājās 2” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,7% jeb 209,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos.
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos.
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Jaungada apsveikumi un uzrunas
Apkopotie kopējie auditorijas dati par amatpersonu Jaungada uzrunām un apsveikumiem rāda, ka pirmajā vietā ierindojās “Latvijas Valsts prezidenta Raimonda Vējoņa uzruna Jaunajā gadā”. Kopā šo uzrunu kanālos LTV1, LTV7, LNT, TV3, PBK, TV5, REN TV Baltic, 360TV un STV redzējuši 36,6% jeb 717,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. “Ministru prezidentes Laimdotas Straujumas uzruna gadu mijā” ierindojās otrajā vietā, kuru kopā kanālos LTV1, LTV7, LNT, TV3, PBK, TV5, REN TV Baltic, 360TV un STV redzējuši 36,4% jeb 714 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt “Rīgas mēra Nila Ušakova apsveikums Jaunajā gadā”, kurš tika pārraidīts kanālos PBK un REN TV Baltic, ierindojies trešajā vietā. Kopā to redzējuši 12,1% jeb 238 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reach % – kopējais sasniegtais programmas skatītāju skaits procentos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.
Reach ‘000 – kopējais sasniegtais programmas skatītāju skaits tūkstošos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Laura Vendele
Mārketinga vadītāja
t 67096300
laura.vendele@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia