Decembrī konsolidētās TV skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,7%. Otrs skatītākais bija kanāls PBK, kuram veltīti 9,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,5%.

Kanālam LNT veltīti 7,5%, kanālam NTV Mir Baltic – 7% un kanālam RTR Planeta Baltija – 5,6%, no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem 3+ un REN TV Baltic katram veltīti pa 3%, kanālam TV6 – 2,6%, kanālam LTV7 – 2,1%, bet kanālam RīgaTV 24 – 1,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TNT skatīšanās laika daļa bija 1,1%, Kanāla 2 – 1%, kanālu STV un Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 0,9% un kanāla CTC Baltija – 0,7%. Kanālu 360TV un Re:TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,6%, kanālu FOX un Kidzone TV katra skatīšanas laika daļa bija 0,5%, bet kanālu Fox Life un National Geographic katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Kanālam Sony Channel veltīti 0,2%, kanālam 1BM – 0,1% un kanālam Sony Turbo – 0,03% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka pagājušā gada decembrī gan lineārās TV skatīšanās datu apkopojumā, gan apkopojumā par lineārās TV un TV ar nobīdi laikā skatīšanos kopā, trīs skatītākie kanāli ir TV3, PBK un LTV1. Vidēji katru dienu decembrī TV skatījās 70,6% Latvijas iedzīvotāju, TV ar nobīdi laikā – 11,2%.

Skatītākā TV programma decembrī bija “Latvijas lepnums 2016” kanālā TV3, kuru gan tā ētera laikā, gan ārpus tā, vēroja vidēji 12,3% jeb 239,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa otrajā vietā – “Latvijas Valsts himna” kanālā PBK, kuru vēroja vidēji 11,6% jeb 225,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt trešajā vietā ierindojusies filma “Viens pats mājās 2” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 11,3% jeb 220,8 tūkstoši skatītāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia