Konsolidētās TV skatītākie kanāli februārī bija TV3 un LTV1, katra kanāla skatīšanās laika daļa bija 11,3%. Trešajā vietā ierindojās kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,3%.

Kanālam LNT veltīti 7,7% no kopējā TV skatīšanās laika, NTV Mir Baltic veltīti 7,4%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,9%, kanālam REN Baltic – 3,1%, kanālam 3+ – 3%, kanālam LTV7 – 2,6% un kanālam TV6 veltīti 2,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem RīgaTV 24 un TNT katram veltīti 1,4%, bet kanāliem Nickelodeon un STV katram – 0,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla 2 un CTC Baltija katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%, kanāla Re:TV – 0,6% un kanālu 360TV un Kidzone TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Kanāliem FOX, Fox Life un National Geographic Channel katram veltīti 0,4%, kanālam Sony Channel – 0,2% un kanāliem 1BM un Sony Turbo katram – 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka TV3 ieguvis lielāko reitinga pieaugumu no skatīšanās ar nobīdi laikā. Skatīšanos ar nobīdi laikā biežāk izmanto jaunāki skatītāji, kuru īpatsvars starp TV3 skatītājiem ir augstāks nekā starp LTV1 skatītājiem.

Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā ierindojies raidījums “Es mīlu tevi, Latvija! 3” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,2% jeb 195 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)” ierindojās topa otrajā vietā, tās vēroja vidēji 8,8% jeb 167,9 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešā skatītākā programma bija “Supernova 2017. Fināls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 8,6% jeb 165,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;

Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegot auditoriju.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia