Skatītākais kanāls februārī bija LTV1, kuram veltīti 10,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kuram veltīti 7,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāla LNT skatīšanās laika daļa bija 7,1%, kanāla NTV Mir Baltic – 6,6%, kanāla RTR Planeta Baltija – 6,3% un REN TV Baltic – 2,8%. Kanālam 3+ veltīti 2,6%, kanālam LTV7 – 2,4%, kanālam TV6 – 2%, kanālam RīgaTV 24 – 1,3% un kanālam TNT – 1,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Nickelodeon un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%, kanāla CTC Baltija – 0,7%, bet Kanāla 2 un Re:TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,6%. Kanālu 360TV, FOX, Fox Life, Kidzone TV un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Savukārt kanālu Sony Channel un 1BM katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%, bet Sony Turbo – 0,05%. TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 6,6%, bet visai pārējai skatīšanai – 26,8% no kopējā TV vērošanas laika.

Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka februārī TV skatīšanai ar nobīdi laikā ir veltīti 6,6% no kopējās skatīšanās. Tas ir augstākais rādītājs kopš 2015. gada jūnija, kad tika uzsākts mērīt TV skatīšanos ar nobīdi laikā.

Viens TV skatītājs pie TV ekrāna februārī pavadīja vidēji 4 stundas un 56 minūtes dienā, kas bija par 11 minūtēm mazāk nekā janvārī.

Lineārās TV februāra programmu topa pirmajā vietā – “Es mīlu tevi, Latvija! 3” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,8% jeb 169,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā – “TV3 Laika ziņas (Svētdienā)”, kuras vēroja vidēji 8,3% jeb 158,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Topa trešajā vietā ierindojies raidījums “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,1% jeb 155,9 tūkstoši skatītāju. Ceturtā skatītākā programma februārī bija “Supernova 2017. Fināls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,9% jeb 152 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia