63% jeb 1,014 miljoni Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem 2017.gada pavasarī vidēji dienā apmeklējuši interneta vietni Google. Otrajā vietā ar 43,8% jeb 706 tūkstošiem lielu auditoriju ierindojas video koplietošanas interneta vietne Youtube, kas rindojumā kopš 2016.gada pavasara ir pakāpusies augstāk par vienu topa vietu un šī gada pavasarī ierindojas jau 2.vietā. Tikmēr trešo vietu ieņem sociālais portāls Facebook ar 43,1% jeb 694 tūkstošiem lielu vidējo dienas auditoriju, kas arī ir kāpiens par vienu topa vietu augstāk no 4.vietas 2016.gada pavasarī uz 3.vietu šī gada pavasarī.

Interneta vietņu TOP 20 pēc vienas dienas vidējās auditorijas Latvijā 2016. un 2017. gada pavasarī (visi Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem)

Bāze: visi respondenti vecumā no 15 līdz 74 gadiem; Pavasaris 2016 (n=2080); Pavasaris 2017 (n=2500)
Datu avots: Kantar Latvia Digital, Pavasaris 2016, Pavasaris 2017

Par pētījumu
Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par pastāvīgo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem paradumiem digitālajā vidē. Pētījuma ietvaros tiek mērīti dažādu interneta lapu – gan Latvijas, gan ārvalstu – lietošanas paradumi. Pētījums tiek veikts, pielietojot tiešās datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā un aptaujas internetā (CAWI). Šāda pielietotā kombinētā izlases metode nodrošina rezultātu reprezentativitāti, kas atspoguļo visu pastāvīgo Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem interneta lietošanas paradumus.
Pētījumu kompānija Kantar interneta patēriņa paradumu pētījumu Kantar Latvia Digital, Pavasaris 2017 veica laika periodā no 2017. gada 30. janvāra līdz 9. aprīlim. Visā Latvijā tika aptaujāti 2500 pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptauja veikta, pielietojot kombinēto aptaujas metodi – tiešās datorizētās intervijas (CAPI) respondenta dzīvesvietā un aptauju internetā (CAWI).

Par Kantar
Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kontakti
Kantar
t 67 096 300
tns@tns.lv
twitter: http://twitter.com/TNSLatvia

facebook: https://www.facebook.com/TNSLatvia