Salīdzinoši visbiežāk (79%) Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka to, lai Latvijā ģimenēs būtu vairāk nekā viens bērns, veicinātu lielāki pabalsti ģimenēm ar bērniem. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” maijā veiktais pētījums.
Salīdzinoši bieži iedzīvotāji norādījuši, ka to, lai Latvijā ģimenēs būtu vairāk nekā viens bērns, veicinātu saglabāta iepriekšējā darba vieta pēc bērna kopšanas atvaļinājuma (41%), pieejamāka veselības aprūpe bērniem (35%), garāks apmaksāts pēcdzemdību atvaļinājums (32%) un pieejamāki aizņēmumi jaunajām ģimenēm (26%).
Salīdzinoši retāk iedzīvotāji norādījuši, ka to, lai Latvijā ģimenēs būtu vairāk nekā viens bērns, veicinātu augstāks darba atalgojums (3%), vispārēja ekonomiskā izaugsme un stabilitāte valstī stabilitāte valstī (3%), stabila darba iespējas (1%), kā arī pieejamāki bērnudārzi/skolas (1%).
4% Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši kādu citu faktoru, kas veicinātu to, lai Latvijā ģimenēs būtu vairāk nekā viens bērns.

Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016.gada 3. līdz 5.maijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 950 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Laura Vendele
TNS mārketinga vadītāja
t 67 096 300
laura.vendele@tns.lv
www. twitter.com/TNSLatvia
Dana France
LNT raidījuma 900 sekundes galvenā producente
t 29 101 340
dana.france@lnt.lv