
22/03/2023
Kantar gan Latvijā, gan globāli regulāri pēta un seko līdzi jaunākajām tendencēm, kas veicina veiksmīgu zīmola komunikāciju un spēcīga tēla veidošanu.
Šajā elektroniskajā izdevumā stāstām par pētījumu metodi, kas atklāj zīmolu veiktspēju un vērtības kāpināšanas iespējas tirgū, kā arī dalīsimies ar pilotpētījuma datiem par kafijas zīmolu pieprasījumu Latvijā un atklāsim to, kādi faktori ietekmē gatavību maksāt par kafijas zīmoliem vairāk.
Tēmas:
- Kantar MDF™ (Meaningfully Different Framework) – metode, kas atklāj zīmolu veiktspēju un vērtības kāpināšanas iespējas tirgū
- MDF™ pilotpētījuma dati atklāj kafijas zīmolu pieprasījumu Latvijā
- Kas ietekmē gatavību maksāt vairāk (Pricing Power) par kafijas zīmoliem –gadījuma piemērs no pilotpētījuma Latvijā par kafijas zīmoliem
