
Pagājis jau pusgads kopš sadzīvojam ar COVID-19 klātbūtni un tā ietekmi mūsu ikdienā. Visu šo laiku Kantar ir sekojis līdzi iedzīvotāju noskaņojumam un uzvedības izmaiņām Latvijā un pasaulē. Kantar COVID-19 barometra pētījuma dati ir atklājuši atšķirīgus iedzīvotāju segmentus atkarībā no rīcības stratēģijas un uzskatiem par krīzes pārvarēšanu. Šī segmentācija palīdz saprast ne tikai to, kā iedzīvotāji jūtas, bet arī kā tas ietekmē patēriņu, zīmolu komunikācijas ievērošanu, sagaidīto attieksmi klientu apkalpošanā u.c.
Par segmentāciju un jaunākajām tendencēm pasaules un Latvijas sabiedrībā uzzināsiet Kantar jaunajā elektroniskā žurnāla izdevumā.
Tēmas:
- Koronavīrusa radītā situācija joprojām ietekmē 31% Latvijas iedzīvotāju ikdienu un turpina ietekmēt sabiedrības uzvedību
- Iedzīvotāji ikdienā cenšas izvairīties no COVID-19 tēmas, lai sevi pasargātu no emocionālās izdegšanas
- Iedzīvotāju rīcības stratēģijas COVID-19 krīzes pārvarēšanai

Aizraujošu lasīšanu vēlot,
Tavs Neredzamais Sabiedrotais