
28/04/2021
Pagājis jau vairāk nekā gads kopš sadzīvojam ar COVID-19 klātbūtni un tā ietekmi mūsu ikdienā. Kantar visa gada garumā ir sekojis līdzi iedzīvotāju noskaņojumam un paradumu izmaiņām Latvijā un pasaulē, veicot 8 pētījuma “COVID-19 barometrs” viļņus. Pētījuma dati ir atklājuši atšķirīgus iedzīvotāju segmentus atkarībā no rīcības stratēģijas un uzskatiem par krīzes pārvarēšanu. Kas no jaunajiem ieradumiem būs paliekoši un pie kā tomēr iedzīvotāji vēlētos atgriezties, vairāk uzzināsiet Kantar jaunajā elektroniskā žurnāla izdevumā.
Tēmas:
- 66% Latvijas mājsaimniecību savu ekonomisko situāciju vērtē apmierinoši
- Pieaudzis iedzīvotāju skaits, kuri neizjūt satraukumu par COVID-19 krīzi Latvijā
- Vai iedzīvotāju ieradumu maiņa būs paliekoša?
