
Pētījumu kompānija Kantar ir apkopojusi informāciju par reklāmas tirgu Baltijā 2020. gadā. Visās trīs Baltijas valstīs kopā mediju reklāmas tirgus apjoms 2020. gadā ir samazinājies līdz 262,2 miljoniem eiro, kas ir par 15.1 % mazāk nekā 2019. gadā. Lielākais samazinājums 2020. gadā bija Igaunijā (-17,0%), kam seko Latvija (-16,4%) un Lietuva (-12,5%).
Ditalizētāku pārskatu par Baltijas reklāmas tirgu iespējams lejupielādēt bez maksas šeit.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Dati: Lietuva, Igaunija – Kantar, Latvija – Kantar un Latvijas Reklāmas Asociācija
Oskars Rumpēters
Kantar mediju klientu direktors
t 6709 6300
oskars.rumpeters@kantar.com