
Kantar, kas ir pasaules vadošais datu, izpētes un konsultāciju uzņēmums, no 2019. gada 2. aprīļa pāriet uz vienotu Kantar korporatīvo identitāti visiem grupas uzņēmumiem – Kantar Consulting, Kantar Health, Kantar IMRB, Kantar Media, Kantar Millward Brown, Kantar Public, Kantar TNS, Kantar Worldpanel, Lightspeed un citiem Kantar zīmoliem, kas darbojas dažādās pasaules valstīs. Latvijā Kantar līdz šim tika pārstāvēts ar zīmolu Kantar TNS.
Komentējot jauno zīmola stratēģiju, Kantar ģenerāldirektors Ēriks Salama (Eric Salama) sacīja: “Zīmola maiņa atspoguļo tās mūsu darbības izmaiņas, kas uzņēmumā jau notiek – mūs virza vēlme sniegt vienkāršākus, plašāka mēroga un nozīmības risinājumus. Vienots Kantar zīmols sniegs iespēju klientiem to vieglāk izprast un sadarboties ar mums. Mērķtiecīgi sadarbojoties uzņēmuma iekšienē, Kantar būs vieglāk globāli veidot tādas platformas un piedāvājumus, kas ir piemēroti būtiskākajām mūsu klientu vajadzībām.”
Kantar rīkotājdirektors Latvijā Mārtiņš Traubergs uzsver: “Pāreja uz vienotu Kantar zīmolu ir tikai likumsakarīga. Ja atskatāmies vēsturē (http://www.kantar.lv/kas-mes-esam/kantar-tns-vesture-latvija/), tad jau kopš 2005. gada darbojamies ar vienotu zīmolu TNS, apvienojot tirgus un sociālos pētījumus ar mediju auditorijas un reklāmas tirgus pētījumiem. Savukārt 2016. gada rudenī pievienojāmies Kantar TNS zīmolu saimei. Zīmola saplūšana ir sekošana klientu vēlmēm un vajadzībām pēc kompleksiem risinājumiem, pasniegtiem vienkāršā un saprotamā veidā.”
Mendija Pūlere (Mandy Pooler), Kantar mārketinga direktore, komentē: “Kopumā Kantar vairāk nekā jebkurš cits uzņēmums saprot to, ko cilvēki domā, jūt, kā iepērkas, dalās ar informāciju, balso un kādi ir viņu uzskati. Mūsu zīmola stratēģijas vienkāršošana ir neliels, bet svarīgs signāls attiecībā uz mūsu attīstību un mūsu misiju – iedvesmot pasaules nozīmīgākās organizācijas, sniedzot vispilnīgāko izpratni par cilvēkiem, kuru labā tās strādā”.
Kantar ir pasaules vadošais datu, izpētes un konsultāciju uzņēmums. Ar 30 000 darbinieku zināšanām izpētes un konsultāciju jomā mēs privātajam un valsts sektoram 100 valstīs sniedzam iedvesmojošus risinājumus un biznesa stratēģijas. Kantar ir daļa no WPP koncerna, un tā pakalpojumus izmanto vairāk nekā puse no Fortune Top 500 uzņēmumiem.