Arvien vairāk saskarsmes punktos cilvēki mijiedarbojas ar zīmoliem. Sekmīgākie zīmoli ir spējuši atlasīt tos mirkļus, kuriem ir patiesa nozīme viņu patērētāju pirkuma veikšanas ceļā – sākot jau no komunikācijas un beidzot ar reāliem saskarsmes punktiem.
Kā var identificēt tos mirkļus patērētāju ceļā uz pirkuma veikšanu, kuri patiesi ietekmē patērētājus un sekmē pārdošanu? Mēs palīdzēsim jums veidot tādu patērētāju mārketingu, kas ietekmēs pircēju prātus un jūsu zīmola situāciju tirgū, nodrošinot sekmīgu jūsu biznesa izaugsmi.
Patērētāju uzvedība
Izprotot patērētāju pašreizējo uzvedību, mēs varam prognozēt, kāda tā būs nākotnē un kuri faktori to virzīs.
Zīmola izaugsmes potenciāls |
![]() |
ConversionModel atklāj jūsu zīmola spēku prātā un spēku tirgū, kā arī parāda tā izaugsmes potenciālu.
Nākotnes potenciāla noteikšana |
![]() |
Ar FutureView noteiktie patērētāji – nākotnes virzītāji – atklās jūsu produkta attīstības potenciālu.
Tirgus segmentācija
Patērētāju vajadzību segmentēšana |
![]() |
Ar NeedSope palīdzību varam segmentēt patērētāju vajadzības un to apjomu konkrētajā tirgū.
Patērētāju prognozētā uzvedība |
![]() |
ConversionModel atklāj patērētāju uzvedības segmentus – cik daudz ir stabilie zīmola lietotāji, potenciāli zaudējamie lietotāji vai iespējami piesaistāmie jaunie lietotāji.