Mūsu izpētes rīki

MDF™ (Meaningfully Different Framework)

Kantar MDF™ metode palīdz precīzi un padziļināti diagnosticēt zīmola veiktspēju tirgū, kā arī atklāt optimālākos zīmola attīstības un komunikācijas virzienus spēcīga tēla un tirgus pozīciju veidošanai.

ConversionModel

ConversionModel sniedz detalizētas atziņas par konkrētā produkta vai pakalpojuma kategorijas attīstību un patēriņa ieradumiem, iezīmējot zīmola iespējas piesaistīt jaunus patērētājus, veidot zīmola pievilcību un stiprināt tā klātesamību tirgū.

TRI*M

Zem TRI*M jumta ir apvienoti vairāki izpētes virzieni, kas aptver uzņēmuma korporatīvās reputācijas pārvaldību, darbinieku piesaistību un klientu attiecību vadības stratēģijas.

NeedScope

NeedScope palīdz jums attīstīt un optimizēt jūsu zīmola pozicionējumu un pārvaldīt tā neatvairāmības virzītājus katrā no jūsu zīmolam būtiskajiem saskarsmes punktiem.

AdEval

Ar AdEval metodi jūs varēsiet veicināt savas reklāmas vai komunikācijas panākumus, uzlabojot to vēl izstrādes procesā, kā arī pēc kampaņas beigām spēsiet gūt skaidru atbildi uz jautājumu: cik efektīva patiesībā bija mana kampaņa.

FutureView

FutureView metode atklās jūsu ideju potenciālu nākotnē – kuros konceptos ir vērts ieguldīt, lai tie nestu plānoto atdevi.

ThinkTank

ThinkTank ir mūsu īpaši atlasītu patērētāju kopiena internetā, kas palīdz mārketinga cilvēkiem pārbaudīt un attīstīt savas idejas zīmolu attīstībai.

Kantar Latvia Digital

Latvijas iedzīvotāju digitālās uzvedības tendences interneta patēriņa paradumu pētījumā Kantar Latvia Digital.

Kantar Atlas

Latvijas iedzīvotāju dzīvesstila, patēriņa ieradumu un zīmolu lietošanas regulārais pētījums Kantar Atlas.