Zīmola tirgus daļu iekarošana
Zīmolu cīņā par vietu patērētāju prātos nemitīgi mainīgajā tirgus situācijā ir svarīgi veidot un noturēt sava zīmola spēku un stiprināt attiecības ar saviem patērētājiem, piesaistīt jaunus zīmola lietotājus un meklēt neizmantotās izaugsmes iespējas.
ConversionModel sniedz skaidru izpratni par iezīmēm, kontekstu un niansēm, kas ietekmē patērētāju uzvedību, un palīdz veidot tādas mārketinga aktivitātes, kas visefektīvāk veicinās zīmola izaugsmi.
ConversionModel atbild uz šādiem jautājumiem:
![]() |
Kā es varu sekot līdzi zīmola veiktspējai, novērtēt konkurences situāciju un izprast patērētāju uzvedību? |
![]() |
No kuriem konkurentiem mans zīmols var iegūt tirgus daļu un no kuriem tam ir jāaizstāv sava tirgus daļa? |
![]() |
Kuri tirgus faktori pievelk vai atgrūž no mana zīmola? |
![]() |
Kuras mārketinga aktivitātes efektīvāk veicinās mana zīmola izaugsmi? |