Nākotnes potenciāla atklāšana |
![]() |
Kā uzzināt, ko patērētāji pieprasīs rīt? Pajautājiet to novatoriskam un uz nākotni orientētam patērētājam. Daži patērētāji ir līderi, pārējie tiem seko.
Mūsu pētnieciskais rīks FutureView palīdz noteikt un izprast to patērētāju daļu, kuri visvairāk ietekmē tirgus veidošanos un ieskicē patēriņa nākotni, atbalstot jaunās idejas un ietekmējot citus patērētājus. Patērētāji-līderi ir nākotnes veidotāji. Izpētot šo jūsu nozares vadošo patērētāju viedokļus, tiek gūts precīzāks ieskats tirgus nākotnē un identificēti jūsu zīmola nākotnes iespējas un draudi.
FutureView atbild uz šādiem jautājumiem:
![]() |
Kā identificēt patērētājus, kuri veidos mana zīmola nākotni? |
![]() |
Ko un kā patērētāji vēlēsies lietot rīt? |
![]() |
Kāda būs manas nozares tirgus attīstība tuvākajā nākotnē? |
![]() |
Ar kādām patērētāju uzvedības un pieprasījuma radītām iespējām un arī draudiem manam zīmolam būs drīzumā jāsaskaras? |