Ideju domkalve internetā
Vairākums patērētāju mijiedarbojas ar zīmoliem šeit-un-tagad režīmā. Lai radītu autentisku un jūsu patērētājiem nozīmīgu saturu, jums jādarbojas ar aizrautīgiem, atjautīgiem un uz nākotni vērstiem patērētājiem.
ThinkTank ir tieši šādu patērētāju domkalve internetā. Mūsu īpaši atlasītie patērētāji vairākas nedēļas darbosies īpašā interneta kopienā, lai atlasītu un attīstītu tieši tās idejas, kas sekmēs jūsu zīmola nākotnes izaugsmi.
ThinkTank atbild uz šādiem jautājumiem:
![]() |
Ko mana zīmola pārstāvētā kategorija patiesībā nozīmē patērētājiem? |
![]() |
Kuri ir tie īpašie mirkļi, kas var palīdzēt radīt saturu labai idejai? |
![]() |
Kā man radīt tādu saturu vai piedāvājumu, kas padziļināti uzrunās manu mērķauditoriju? |
![]() |
Kā man optimizēt piedāvājumu un komunikācijai, balstoties uz šeit-un-tagad patērētāju domām? |