
Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2019.gadā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 9,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,1%.
Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka 2019.gadā vidēji dienā TV skatījās 67,4% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 4 gadiem, par 0,6 procentpunktiem vairāk nekā 2018. gadā.
Viens TV skatītājs pie TV ekrāna 2019.gadā pavadīja vidēji 4 stundas un 23 minūtes dienā.
Konsolidētās TV 2019.gada skatītāko programmu topa pirmajā vietā – “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Šveice” kanālā LTV7, kuru vēroja vidēji 12,8% jeb 240,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojās filma “Jaungada taksometrs” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 12,7% jeb 237,7 tūkstoši skatītāju. 2019.gada programmu topa trešajā vietā ierindojās “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Čehija” kanālā LTV7, kuru vēroja vidēji 12,5% jeb 233,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Kontakti
Oskars Rumpēters
Kantar mediju klientu direktors
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com