Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada aprīlī bija TV3, kuram veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais TV kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa – 10,4%. Trešais skatītākais kanāls aprīlī – TV3 Life, kura skatīšanās laika daļa bija 3,5%.

Savukārt skatītāko TV programmu topa pirmajā vietā ierindojās šovs “Balss maskā 3”, kuru kanālā TV3 vēroja vidēji 7,5% jeb 133,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa otrajā vietā ierindojās “TV3 ziņas”, kuras vēroja vidēji 6,9% jeb 123,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Trešā skatītākā TV programma aprīlī – “TV3 Laika ziņas”, kuras vēroja vidēji 6,2% jeb 111,2 tūkstoši skatītāju.

Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka šova “Balss maskā” trešās sezonas pārraides bija skatītākās pārraides televīzijā jau pēdējos trīs mēnešus, līdz ar šova noslēgumu, būs interesanti vērot, kura pārraide spēs ieņemt TV programmu topa virsotni maijā. Viens TV skatītājs pie TV ekrāna aprīlī pavadīja vidēji 3 stundas un 59 minūtes dienā, tas bija par 17 minūtēm mazāk nekā martā.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.

Par Kantar

Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kontakti

Oskars Rumpēters
Kantar mediju klientu direktors
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com