
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada augustā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11,8%. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kuram veltīti 11% no kopējā skatīšanās laika. Trešais skatītākais bija kanāls TV3 Life, kura skatīšanās laika daļa bija 3,7%.
Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā – “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,3% jeb 131,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā augustā ierindojās “Panorāma (Svētdienā)” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 6,8% jeb 123,3 tūkstoši skatītāju. Savukārt topa trešajā vietā ierindojās “TV3 ziņas”, kuras vēroja vidēji 6,4% jeb 115,6 tūkstoši skatītāju.
Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka viens TV skatītājs pie TV ekrāna augustā pavadīja vidēji 3 stundas un 38 minūtes dienā, tas bija par 10 minūtēm mazāk nekā jūlijā.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Kontakti
Oskars Rumpēters
Kantar mediju klientu direktors
t 6709 6300
t Twitter.com/tnslatvia
f Facebook.com/tnslatvia