
Konsolidētās TV skatītākais TV kanāls augustā bija LTV1, kura vērošanai veltīti 11% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Savukārt trešais skatītākais TV kanāls bija LTV7, kura skatīšanās laika daļa – 4,2%.
Konsolidētās TV skatītāko TV programmu topa pirmajā vietā augstā ierindojās raidījums “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 6,6% jeb 117,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojās “TV3 ziņas”, kuras vēroja vidēji 6,3% jeb 112,4 tūkstoši skatītāju. Trešā skatītākā TV programma augustā bija “Panorāma (Svētdienā)” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 6,1% jeb 109,5 tūkstoši skatītāju. Augustā skatītākā basketbola spēle bija Latvijas izlases spēle pret Kanādu, ko vidēji vēroja 5,8% jeb 103 tūkstoši skatītāju.
Viens skatītājs pie TV ekrāna augustā pavadīja vidēji 3 stundas un 54 minūtes dienā, tas bija par 5 minūtēm mazāk nekā jūlijā, norāda Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Kontakti
Oskars Rumpēters
Kantar mediju klientu direktors
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com