Konsolidētās TV skatītākais kanāls augustā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,2%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 8,1% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kanālam LNT veltīti 7,8%, kanālam NTV Mir Baltic – 7,2%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,7% un kanālam TV6 veltīti 3,1% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 3+ un LTV7 katra skatīšanās laika daļa bija 2,9%, kanāla REN TV Baltic – 2,8% un kanāla TNT – 1,4%. Kanāla RīgaTV 24 skatīšanās laika daļa bija 1,3%, kanālu Discovery Channel un Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 1% un kanāla CTC Baltija – 0,9%. Kanāls 2, STV un Kidzone TV skatīšanās laika daļas bija 0,8%. Re:TV un FOX augustā sasniedza skatīšanās laika daļu 0,7%. 360TV skatīšanās laika daļa bija 0,6%, National Geographic Channel – 0,5%, FOX Life – 0,4%, Sony Channel – 0,2%, 1BM – 0,1% un kanāls Sony Turbo – 0,04%.
Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka augustā lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums vērojams kanālā LTV7, kurā tika pārraidītas Eiropas meistarsacīkšu pārbaudes spēles basketbolā un Pasaules meistarsacīkstes vieglatlētikā.

Kopumā augustā konsolidētās TV skatītāko programmu Top3 ir: LTV1 Panorāma (Svētdienā) ar 6,4%, TV3 Viņas melo labāk 5 ar 6% un LTV1 de facto ar 5,7%.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem un kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).
Par Kantar
Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Kontakti
Oskars Rumpēters
Kantar Vecākais klientu vadītājs, mediju pētījumi
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com
e tns@tns.lv
twitter: twitter.com/TNSLatvia
facebook: facebook.com/TNSLatvia