
Konsolidētās TV skatītākais kanāls februārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, ar skatīšanās laika daļu 9,1%. Trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 8,3% no kopējā TV skatīšanās laika.
Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,6% jeb 160,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Topa otrajā vietā – “Radiņi (Latvija)” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,5% jeb 140,8 tūkstoši skatītāju. Savukārt topa trešajā vietā ierindojās raidījums “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 7,3% jeb 137 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka TV vērošanai ar nobīdi laikā veltīts 8,1% no kopējā TV skatīšanās laika februārī. Vidēji dienā TV skatītāji pie televizora ir pavadījuši 4 stundas un 43 minūtes, par 2 minūtēm mazāk nekā 2018. gada februārī.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.