
Konsolidētās TV skatītākais kanāls februārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 9,3% no kopējā skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 8%.
Kanālam NTV Mir Baltic veltīti 7,4%, kanālam PBK – 7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,7%, kanālam LTV7 – 5,6% un kanāliem 3+ un REN TV Baltic katram veltīti 2,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 1,7%, kanālu RīgaTV 24 un TNT katra skatīšanās laika daļa bija 1,6%, kanāla Dom Kino skatīšanās laika daļa bija 1,4%, kanāla STV – 0,9% un kanāla Nickelodeon – 0,8%. Savukārt kanālu 360TV, CTC Baltija, Discovery Channel, Kanāls 2 un Kidzone TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanālam Re:TV veltīti 0,6%, kanāliem FOX, National Geographic Channel un Pjatnica International katram veltīti 0,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Best4Sport TV, Fox Life un TNT4 International katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanāla Sony Channel skatīšanās laika daļa bija 0,2% un kanāla Sony Turbo – 0,02%.

Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka februārī ik dienu TV un TV programmas gan to ētera laikā, gan vēl septiņas dienas pēc to ētera laika vēroja vidēji 70,2% skatītāju. Vidēji 69,1% Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem ik dienu skatītājās TV programmas to ētera laikā, vēl 11,2% iedzīvotāju programmas vēroja to ētera dienā, bet izvēloties sev ērtāku laiku. Savukārt vidēji 6,3% skatītāju vēroja februāra TV programmas vēl septiņas dienas pēc to ētera laika.
Skatītākā konsolidētās TV programma februārī bija “Izklausies redzēts 4” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,3% jeb 176,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Otra skatītākā programma bija “Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,9% jeb 150,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt “TV3 Laika ziņas” bija trešā skatītākā konsolidētās TV programma, kuru vēroja vidēji 7,1% jeb 135,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Reitings% – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings’000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Oskars Rumpēters
Kantar Vecākais klientu vadītājs, mediju pētījumi
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com
e tns@tns.lv
twitter: twitter.com/TNSLatvia
facebook: facebook.com/TNSLatvia