Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada janvārī bija LTV1, kuram veltīti 9,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 9,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls NTV Mir Baltic, kura skatīšanās laika daļa bija 8,3%.

Kanāliem LNT un PBK katram veltīti 7,5%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,2%, kanālam REN TV Baltic – 3,1% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem LTV7 un TV6 katram veltīti 2,9%, kanālam 3+ – 2,5%, kanālam Dom Kino – 1,8% un kanālam RīgaTV 24 – 1,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TNT skatīšanās laika daļa bija 1,4%, kanāla CTC Baltija – 1,1%, Kanāla 2 – 0,9% un kanālu Nickelodeon, Pjatnica International un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%. Kanāliem 360TV, Discovery Channel un Re:TV katram veltīti 0,7%, bet kanāliem Kidzone TV un National Geographic Channel katram veltīti 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Best4Sport TV, FOX un TNT4 International katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanāla Fox Life – 0,2% un kanālu Sony Cannel un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%.

Janvāra Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā ierindojās filma “Vectēvs, kas bīstamāks par datoru” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 15,3% jeb 294 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka šī filma ir kļuvusi par skatītāko konsolidētās TV programmu pēdējo divu gadu laikā.

Reitings% – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings’000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos

Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.

Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Oskars Rumpēters
Kantar Vecākais klientu vadītājs, mediju pētījumi
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com
e tns@tns.lv
twitter: twitter.com/TNSLatvia
facebook: facebook.com/TNSLatvia