
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada jūlijā – LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 12%. Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kuram veltīti 8,9% no kopējā TV skatīšanās laika jūlijā. Trešais skatītākais bija kanāls TV3 Life, kura skatīšanās laika daļa bija 3,4%.
Savukārt konsolidētās TV jūlija skatītāko TV programmu topa pirmajās trijās vietās ierindojās kāda no XXVII Dziesmu un XVII Deju svētku pārraidēm kanālā LTV1. Pirmajā vietā – “ XXVII Dziesmu un XVII Deju svētki. Mūžīgais dzinējs”, kuru vēroja vidēji 9,8% jeb 174,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Otrajā vietā – “ XXVII Dziesmu un XVII Deju svētki. Kopā augšup”, kuru vidēji vēroja 9,2% jeb 164,3 tūkstoši TV skatītāju. Topa trešajā vietā ierindojās “XXVII Dziesmu un XVII Deju svētki. Atklāšanas koncerts dalībniekiem”, kuru savos mājas TV ekrānos vēroja vidēji 8% jeb 143,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Viens skatītājs pie TV ekrāna jūlijā pavadīja vidēji 3 stundas un 59 minūtes dienā, tas bija par 8 minūtēm vairāk nekā jūnijā, norāda Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Kontakti
Oskars Rumpēters
Kantar mediju klientu direktors
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com