Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūlijā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,9%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1 ar skatīšanās laika daļu 9,1%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 8,4% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam LNT veltīti 7,9%, kanālam NTV Mir Baltic – 7,5%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,4% un kanālam 3+ veltīti 2,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu REN TV Baltic un TV6 katra skatīšanās laika daļa bija 2,8%, kanāla LTV7 – 2,3%, kanāla RīgaTV 24 – 1,6% un kanāla TNT skatīšanās laika daļa bija 1,5%. Kanāla CTC Baltija un Kanāla 2 katra skatīšanās laika daļa bija 1%, bet kanālu Kidzone TV un Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 0,9%. Kanāliem Re:TV un STV katram veltīti 0,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam Discovery Channel veltīti 0,7%, kanāliem 360TV un FOX katram veltīti 0,6%, kanālam National Geographic Channel – 0,5% un Fox Life – 0,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu Sony Channel un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,2% un kanāla 1BM – 0,1%.

Ik dienu vidēji 60,1% Latvijas iedzīvotāju vēroja TV programmas to ētera laikā. Savukārt ik dienu vidēji 10,4% Latvijas iedzīvotāju vēroja TV programmas ar nobīdi laikā – vēlāk to ētera dienā vai vēl septiņu dienu laikā pēc to ētera dienas, norāda Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Dziesmu sirdij rodi Ventspilī!” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 6,4% jeb 122,7 tūkstoši skatītāju. Otrajā vietā ierindojās seriāls “Viņas melo labāk 5” kanālā TV3, kuru vēroja 6% jeb 115,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Savukārt konsolidētās TV programmu topa trešajā vietā – “Panorāma (Svētdienā)” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 5,9% jeb 113,6 tūkstoši skatītāju.

Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem un kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).

Par Kantar
Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kontakti
Kantar
t 67 096 300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia