Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūnijā bija LTV1, kuram veltīti 9,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 8,1%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT, kuram veltīti 7,7% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka, jau maijā, salīdzinot ar aprīli, visvairāk skatīšanās laika daļa bija pieaugusi kanālam LTV7, kurā bija skatāmas Pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā. Arī jūnijā, salīdzinot ar maiju, visvairāk skatīšanās laika daļa augusi kanālam LTV7, kurā tika pārraidīts vēl viens svarīgs notikums sportā – Pasaules meistarsacīkstes futbolā. Skatītāko konsolidētās TV programmu topā pirmās sešas vietas ieņem futbola spēļu pārraides. Skatītākā jūnijā bija Pasaules meistarsacīkšu spēle starp Krieviju un Ēģipti, kuru vēroja vidēji 7,2% jeb 136,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Kopā programmu top 20 iekļuvušas desmit Pasaules meistarsacīkšu spēles futbolā.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.