Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūnijā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 10%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, ar skatīšanās laika daļu 9%. Savukārt trešais skatītākais kanāls jūnijā bija NTV Mir Baltic, kuram veltīti 7,7% no kopējā TV skatīšanās laika.

Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “TV3 Laika ziņas”, kuras vēroja vidēji 6,6% jeb 122,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Otra skatītākā TV programma bija “Cilvēkstāsti Latvijai 2” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 6,4% jeb 119,2 tūkstoši skatītāju. Programmu topa trešajā vietā – “Degpunktā” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 6,4% jeb 118,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka jūnijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadīja vidēji 4 stundas un 4 minūtes dienā, tas bija par 20 minūtēm mazāk nekā maijā. Savukārt salīdzinot ar 2019. gada jūniju, šogad TV vērošanai veltīts par 6 minūtēm vairāk laika.

Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.

Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kontakti

Oskars Rumpēters
Kantar mediju klientu direktors
t 6709 6300
oskars.rumpeters@kantar.com
www.kantar.lv