Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūnijā bija LTV1, kura vērošanai veltīti 10,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais TV kanāls jūnijā – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 8,4%. Savukārt trešajā vietā ierindojās kanāli 8TV un TV6, katra šī kanāla skatīšanās laika daļa bija 4,1%.

Konsolidētās TV skatītāko TV programmu topa pirmajā vietā ierindojās “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 5,4% jeb 94,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Otra skatītākā TV programma jūnijā bija “TV3 ziņas”, kuras vēroja vidēji 5,2% jeb 90,5 tūkstoši skatītāju. Programmu topa trešajā vietā ierindojās “Latvijas sirds dziesma. Fināls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 5,1% jeb 88,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka viens skatītājs pie TV ekrāna šī gada jūnijā pavadīja vidēji 4 stundas dienā, par 2 minūtēm vairāk nekā maijā.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.

Par Kantar

Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 30 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kontakti

Oskars Rumpēters
Kantar mediju klientu direktors
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com