Konsolidētās TV skatītākais kanāls jūnijā bija LTV1, kuram veltīti 10,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,5%. Savukārt trešajā vietā ierindojās kanāls LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 8,1%.
Kanālam PBK veltīti 7,9%, kanālam NTV Mir Baltic 7,7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,4%, kanālam 3+ – 3,1%, kanālam TV6 – 2,9%, kanālam REN TV Baltic – 2,8% un kanālam LTV7 veltīti 2,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TNT skatīšanās laika daļa bija 1,7%, kanāla RīgaTV 24 – 1,4%, Kanāla 2 un Kidzone TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,9%. Kanālu FOX un Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%, bet kanālu CTC Baltija, Discovery Channel, Re:TV un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanālam 360TV veltīti 0,6%, kanālam National Geographic Channel un Sony Channel katram veltīti 0,3% un kanālam Fox Life – 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālu 1BM un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%.

Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka, jūnijā vēl nedaudz samazinājusies vidējā dienā sasniegtā TV skatītāju auditorija. Janvārī vidēja dienas auditorija bija 71,9%, bet turpmākos mēnešus tā pakāpeniski samazinājās, maijā tā ik dienas sasniedza 65%, bet jūnijā – 62,8%.
Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā ierindojās “VIP – Veiksme. Intuīcija. Prāts” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 6,7% jeb 127,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā – “Emīla nedarbi. Filmas arheoloģija” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 6,7% jeb 127,5 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā skatītāko jūnija konsolidētās TV programmu topā ierindojās seriāls “Viņas melo labāk 5″ kanālā TV3. Šo seriālu vēroja vidēji 6,2% jeb 119,1 tūkstotis skatītāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņas dienas pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).
Par Kantar
Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei.
Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Kontakti
Kantar
t 67 096 300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia