Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada maijā – LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 11,8%.

Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 8,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Trešais skatītākais TV kanāls maijā bija LTV7, kura skatīšanās laika daļa bija 8,8%.


Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka konsolidētās TV programmu topā atspoguļojas viena no lielākajām maija aktualitātēm – hokejs. Pirmajās vienpadsmit vietās topā ierindojas kāda no Pasaules meistarsacīkšu spēlēm hokejā. Programmu topa pirmajā vietā – Pasaules meistarsacīkšu spēle starp Latviju un Zviedriju kanālā LTV7, kuru vēroja vidēji 17,5% jeb 312,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojās Pasaules meistarsacīkšu spēle hokejā starp Latviju un Šveici kanālā LTV7, kuru vēroja vidēji 14,8% jeb 264,7 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešā skatītākā bija hokeja spēle starp Latviju un Kanādu, 27.maijā, kanālā LTV7. Šo spēli savos mājas TV ekrānos vēroja vidēji 13,8% jeb 246,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Viens TV skatītājs pie TV ekrāna maijā pavadīja vidēji 3 stundas un 49 minūtes dienā, tas bija par 10 minūtēm mazāk nekā aprīlī.

Par pētījumu

Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.

Par Kantar

Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kontakti

Oskars Rumpēters

Kantar mediju klientu direktors

t 6709 6300

e oskars.rumpeters@kantar.com

e tns@tns.lv

w www.kantar.lv

t Twitter.com/tnslatvia

f Facebook.com/tnslatvia