Konsolidētās TV skatītākais kanāls maijā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 13,6%.
Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 10,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 7,9% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam LNT veltīti 7,5%, kanālam NTV Mir Baltic – 6,7%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,6%, kanālam 3+ – 4,2% un kanālam TV6 – 3,1% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla REN TV Baltic skatīšanās laika daļa bija 2,9%, kanāla LTV7 – 1,9%, kanāla TNT – 1,7% un kanāla RīgaTV 24 skatīšanās laika daļa bija 1,3%. Kanāliem CTC Baltija, Discovery Channel un Re:TV katram veltīti 0,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla Nickelodeon skatīšanās laika daļa bija 0,7%, bet Kanāla 2, 360TV, FOX, Kidzone TV un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,6%. Savukārt kanāliem Fox Life, National Geographic Channel un Sony Channel katram veltīti 0,3%, kanālam Sony Turbo – 0,2% un kanālam 1BM – 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka vairums Latvijas iedzīvotāju maijā, vidēji 63,9% ik dienu, vēroja TV programmas to ētera laikā. Maijā vidēji ik dienu 10,9% Latvijas iedzīvotāju vēroja TV programmas ar nobīdi laikā – vēlāk to ētera dienā vai vēl septiņu dienu laikā pēc to ētera dienas.

Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā – “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Zviedrija” kanālā TV3, šo spēli vēroja vidēji 12,8% jeb 245,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Topa otrajā vietā maijā ierindojās “Es mīlu tevi, Latvija! 3”kanālā T3, kuru vēroja vidēji 10,5% jeb 201,6 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā ierindojās “UgunsGrēka sarkanā paklāja tiešraide” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,4% jeb 199,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;

Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Kantar
t 67 096 300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia