
Konsolidētās TV skatītākais kanāls martā bija TV3, kuram veltīti 10,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,2%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 8,2%.
Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka janvārī un februārī konsolidētās TV skatītākais kanāls bija LTV1, martā par skatītāko kļuvis kanāls TV3.
Skatītākā konsolidētās TV programma martā bija “Izklausies redzēts” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9% jeb 171 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Otra skatītākā TV programma bija “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,1% jeb 134,2 tūkstoši skatītāju. Savukārt programmu topa trešajā vietā – “Dziesmu duelis” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7% jeb 133,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.
Oskars Rumpēters
Kantar Vecākais klientu vadītājs, mediju pētījumi
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com