Konsolidētās TV skatītākais kanāls novembrī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,7%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT, kura skatīšanās laika daļa bija 8,5%.
Kanālam PBK veltīti 8%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,6%, kanālam NTV Mir Baltic – 6,3% un kanālam TV6 – 3,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla REN TV Baltic skatīšanās laika daļa bija 3,1%, kanāla 3+ – 2,6%, kanāla LTV7 – 2%, kanāla Dom Kino – 1,9% un kanāla TNT skatīšanās laika daļa bija 1,5%. Kanālam RīgaTV 24 veltīti 1,4%, kanālam CTC Baltija – 1,1% un kanāliem Discovery Channel, Kanāls 2 un STV katram veltīti 0,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālu 360TV, Kidzone TV un Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanāla Re:TV skatīšanās laika daļa bija 0,6%, kanāla National Geographic Channel – 0,5%, kanāla FOX – 0,4%, bet kanālu Pjatnica International un TNT4 International katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%. Kanālam Fox Life veltīti 0,2%, bet kanāliem Sony Channel un Sony Turbo katram veltīts 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka novembrī ik dienu TV un TV programmas gan to ētera laikā, gan vēl septiņas dienas pēc to ētera laika vēroja vidēji 69,4% skatītāju. Kopš 2017. gada marta tas ir augstākais vidēji dienā sasniegtais TV skatītāju īpatsvars.
Konsolidētās TV programmu topa pirmajā vietā – šovs “X faktors”, kuru TV3 ēterā novembrī vēroja vidēji 9,3% jeb 178,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Topa otrajā vietā ierindojās vēl viens TV3 šovs – “Saimnieks meklē sievu 4”, kuru vēroja vidēji 9,1% jeb 174,8 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešā skatītākā TV programma bija “Latvijas himna visā pasaulē. Valsts svētku salūts” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 8,1% jeb 155,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem un kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).
Par Kantar
Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Kontakti
Oskars Rumpēters
Kantar Vecākais klientu vadītājs, mediju pētījumi
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com
e tns@tns.lv
twitter: twitter.com/TNSLatvia
facebook: facebook.com/TNSLatvia