
Konsolidētās TV skatītākais kanāls šī gada oktobrī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 12,1%. Otrs skatītākais bija kanāls TV3, kuram veltīti 11,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Trešais skatītākais TV kanāls oktobrī – PBK Igaunija, kura skatīšanās laika daļa bija 6,8%.
Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “TV3 ziņas”, kuras vēroja vidēji 9,6% jeb 175,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojās “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 9,4% jeb 171,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešā skatītākā TV programma – “X faktors 4” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,1% jeb 166,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka oktobrī, salīdzinot ar septembri, par 4,8 procentpunktiem pieaudzis sasniegtais vidējais TV skatītāju skaits dienā. Oktobrī ik dienu vidēji TV vēroja 67,5% Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Pieaudzis arī vidējais TV skatīšanās laiks dienā.
Šī gada oktobrī viens TV skatītājs pie televizora pavadīja vidēji 4 stundas un 21 minūti dienā, par 21 minūti vairāk nekā septembrī.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Kontakti
Oskars Rumpēters
Kantar mediju klientu direktors
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com