Konsolidētās TV skatītākais kanāls oktobrī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,4%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LNT, kuram veltīti 8,5% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam PBK veltīti 8%, kanālam NTV Mir Baltic – 6,8%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,4% un kanālam TV6 veltīti 3,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla REN TV Baltic skatīšanās laika daļa bija 3%, kanāla 3+ skatīšanās laika daļa bija 2,7%, kanāla LTV7 – 1,8%, kanāla TNT – 1,5%, kanāla RīgaTV 24 – 1,3% un kanāla Dom Kino skatīšanās laika daļa bija 1,2%. Kanāla CTC Baltija skatīšanās laika daļa bija 1%, kanālu Discovery Channel un Nickelodeon katra skatīšanās laika daļa bija 0,9% un kanālu 360TV un Kidzone TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,8%. Kanālam 2, Re:TV un STV katram veltīti 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālam National Geographic Channel veltīti 0,5%, kanālam FOX – 0,4%, kanālam Fox Life – 0,3%, kanālam Sony Channel – 0,2% un kanāliem 1BM un Sony Turbo katram veltīts 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka oktobrī lielākie ieguvēji no skatīšanās ar nobīdi laikā bija šovi “Lauku sēta 4” un “Saimnieks meklē sievu 4”, jo, salīdzinot vidējo skatītāju skaitu konsolidētajā TV ar lineāro TV, tas katram šovam pieauga par 19%.

Skatītākā konsolidētās TV programma oktobrī bija filma “Svingeri”, kuru vēroja vidēji 9,2% jeb 176,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Programmu topa otrajā vietā – šovs “X faktors” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,9% jeb 169,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešā skatītākā programma bija “Saimnieks meklē sievu 4” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,6% jeb 164,1 tūkstotis skatītāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).

Par Kantar
Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.

Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.

Kontakti
Oskars Rumpēters
Kantar Vecākais klientu vadītājs, mediju pētījumi
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com
e tns@tns.lv
twitter: twitter.com/TNSLatvia
facebook: facebook.com/TNSLatvia