
Konsolidētās TV skatītākie kanāli šī gada maijā bija LTV1 un TV3, katra šī kanāla skatīšanās laika daļa bija 11,2%. Otrs skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 7,1%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LTV7, kuram veltīti 6% no kopējā TV skatīšanās laika.
Konsolidētās TV maija programmu topa pirmajās četrās vietās ierindojās kāda no Pasaules meistarsacīkšu spēlēm hokejā kanālā LTV7. Pirmajā vietā ierindojās spēle starp Latviju un Norvēģiju, kuru vēroja vidēji 15,3% jeb 280,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojās hokeja spēle starp Latviju un Kanādu, kuru vēroja vidēji 15,2% jeb 278,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Maija konsolidētās TV programmu topa ceturtajā vietā ierindojās “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija – Somija”, kuru vēroja vidēji 14,8% jeb 270,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Topa ceturtajā vietā ierindojās hokeja spēle starp Latviju un Kazahstānu, kuru vēroja vidēji 14,7% jeb 268,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Savukārt piektā skatītākā TV programma maijā bija “65.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss. 2.pusfināls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 12,3% jeb 224,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju.
Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka viens TV skatītājs maijā pie TV ekrāna pavadīja vidēji 4 stundas un 10 minūtes dienā, tas bija par 11 minūtēm mazāk nekā aprīlī.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Kontakti
Oskars Rumpēters
Kantar mediju klientu direktors
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com