Pētījumu kompānija Kantar ir apkopojusi 2016. gada oktobra konsolidētos TV kanālu auditorijas datus un programmu TOP20.

Konsolidētie TV skatīšanās (apvienojot Lineāro TV un TV skatīšanos ar nobīdi laikā) dati par oktobri rāda, ka skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,9%. Otrs skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 10,1%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa – 9,7%.

Kanālam LNT veltīti 7,7%, kanālam NTV Mir Baltic – 7,5%, kanālam TV6 – 3,3% un kanālam 3+ veltīts 3,1% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 2,9%, kanālam REN TV Baltic – 2,7% un kanāliem LTV7 un TNT katram veltīti 1,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla RīgaTV 24 skatīšanās laika daļa bija 1,3%, Kanāla 2, FOX un Nickelodeon – 0,8%, kanālu CTC Baltija un Kidzone TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,7%. Kanālu Re:TV un STV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, kanālu 360TV, Fox Life un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Savukārt kanāliem 1BM un Sony Channel katram veltīti 0,2%, bet kanālam Sony Turbo – 0,1% no kopējā TV skatīšanās laika. Lielāko skatīšanās laika pieaugumu no TV skatīšanās ar nobīdi laikā ieguvuši kanāli TV3, LTV1 un LNT, norāda Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Skatītākais raidījums oktobrī – “Izklausies redzēts” kanālā TV3. Tā trešās sezonas raidījumus gan to ētera laikā, gan ārpus tā, vēroja vidēji 10,9% jeb 213,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. TV3 Laika ziņas (Svētdienā) vēroja vidēji 10,3% jeb 200,7 tūkstoši TV skatītāju. Savukārt trešais skatītākais raidījums bija “Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,5% jeb 184,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. “Jāņa Streiča jubilejas lielkoncerts” kanālā LTV1 ierindojās programmu topa ceturtajā vietā. To vēroja vidēji 9,3% jeb 181,2 tūkstoši TV skatītāju. Savukārt “Ekstrasensu cīņas” kanālā TV3 bija piektais skatītākais raidījums oktobrī. Tā 16 sezonas raidījumus vēroja vidēji 8% jeb 156,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;

Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia