
Latvijas hokeja izlases spēli par iekļūšanu 2023. gada Pasaules čempionāta hokejā pusfinālā pret Zviedriju, kanālā LTV7, 25. maijā, skatījās vidēji 17,5% jeb 312,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Šī ir televīzijas ekrānos skatītākā sporta pārraide kopš 2014. gada Ziemas Olimpisko spēļu hokeja turnīra spēles starp Latviju un Kanādu, kas vidēji pulcēja 18,4% jeb 368,1 tūkstoti skatītāju. Turklāt vairāk skatītāju pēdējos 10 gados pie TV bija tikai vēl reizi – 2020. gada vecgada vakarā – Latvijas himnas un prezidenta un ministru prezidenta uzrunu laikā.
Latvijas hokeja izlases spēles vienmēr pie televīzijas ekrāniem pulcē lielu skaitu skatītāju, šis ir 10 skatītākās Latvijas izlases spēles kopš 2006. gada , kad Pasaules čempionāts hokejā arī norisinājās Rīgā:
Reitings atspoguļo vidējo skatītāju skaitu, kas skatījušies pārraidi visā tās garumā. Share norāda daļu no kopējā skatītāju skaita, kas konkrētajā laikā ir bijuši pie televīzijas ekrāna un skatījušies tieši šo pārraidi. Tieši šī gada Latvijas-Zviedrijas spēli skatījusies vislielākā daļa no visiem tā brīža televīzijas skatītājiem.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Kontakti
Oskars Rumpēters
Kantar mediju klientu direktors
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com