Skatītākais kanāls pagājušā gada decembrī bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,6%. Otrs skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 9,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Trešais skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kanāla LNT skatīšanās laika daļa bija 7,1%, kanāla NTV Mir Baltic – 6,7%, kanāla RTR Planeta Baltija – 5,5%, kanāla REN TV Baltic – 2,9% un kanāla 3+ – 2,6%. Kanālam TV6 veltīti 2,5%, kanālam LTV7 – 2%, kanālam RīgaTV 24 – 1,3% un Kanālam 2 – 0,9% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem Nickelodeon, STV un TNT katram veltīti 0,8%, bet kanālam CTC Baltija veltīti 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu 360TV, FOX, Kidzone TV un Re:TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%. Savukārt kanālu Fox Life un National Geographic Channel katra skatīšanās laika daļa bija 0,4%. Kanālam Sony Channel veltīti 0,2%, kanālam 1BM – 0,1% un kanālam Sony Turbo – 0,02% no kopējā TV skatīšanās laika. TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 4,6%, bet visai pārējai skatīšanai – 27,9% no kopējā TV skatīšanās laika.
31.decembrī skatītākais kanāls bija PBK. Tā skatīšanās laika daļa šajā dienā bija 14,8%. Otrs skatītākais bija kanāls TV3 (10,8%), bet trešais – LTV1 (9%). Kantar Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka pēdējo 10 gadu laikā vecgada dienā PBK kanāls ir bijis skatītākais piecas reizes. Divas reizes – 2012. un 2015.gadā skatītākais bija kanāls RTR Planeta Baltija. LTV1 ir bijis skatītākais divas reizes – 2013. un 2014.gadā, LNT bija skatītākais 2008.gada 31.decembrī.

Decembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 8 minūtes dienā, kas bija par 14 minūtēm vairāk nekā novembrī.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts – gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Kontakti
Kantar
t 67096300
tns@tns.lv
Twitter: @TNSLatvia
Facebook: @TNSLatvia