Lineārās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā augustā ierindojās “Panorāma (Svētdienā)” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 6% jeb 115,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Topa otrajā vietā – “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 5,5% jeb 105,6 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā ierindojās “TV3 Laika ziņas”, kuras vēroja vidēji 5% jeb 96,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Ceturtā skatītākā lineārās TV programma augustā bija “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 5% jeb 95,7 tūkstoši skatītāju. Programmu topa piektajā vietā ierindojās “Viņas melo labāk 5” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 4,9% jeb 94,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka šogad augustā skatītākā lineārās TV pārraide “Panorāma (Svētdienā)” LTV1 kanālā arī tieši pirms gada – 2016. gada augustā – bija ierindojusies pirmajā vietā.
Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings ‘000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem un kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un kāds no TV pieslēgumiem (virszemes televīzija, interaktīvā televīzija, kabeļtelevīzija vai satelīttelevīzija).
Par Kantar
Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Kontakti
Oskars Rumpēters
Kantar Vecākais klientu vadītājs, mediju pētījumi
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com
e tns@tns.lv
twitter: twitter.com/TNSLatvia
facebook: facebook.com/TNSLatvia