
Februārī lineārās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās šovs “Izklausies redzēts 4” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8% jeb 152,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju. Topa otrajā vietā – “Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,3% jeb 138,5 tūkstoši skatītāju. Savukārt “TV3 Laika ziņas” bija trešā skatītākā lineārās TV programma, kuru vēroja vidēji 6,8% jeb 129,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Programmu topa ceturtajā vietā – “Bez tabu” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 6,6% jeb 124,9 tūkstoši skatītāju. Topa piektajā vietā LNT ziņas (Svētdienā), kuras vēroja vidēji 6,4% jeb 122,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt topa sestajā vietā “Supernova 2018. Fināls”, kuru kanālā LTV1 vēroja vidēji 6,4% jeb 122,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.

Reitings% – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings’000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share% – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.
Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka ziemas olimpisko spēļu atklāšanas ceremonijas Phjončhanā tiešraidi kanālos LTV1 un LTV7 vēroja vidēji 2,5% jeb 48,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Savukārt noslēguma ceremoniju vēroja vidēji 2,3% jeb 42,9 tūkstoši skatītāju. Skatītākā Ziemas olimpisko spēļu pārraide bija “Ziemas olimpiskās spēles Phjončhanā. Bobslejs vīriešiem” 18.februārī kanālā LTV7, kuru vēroja vidēji 5,3% jeb 99,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju.
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Oskars Rumpēters
Kantar Vecākais klientu vadītājs, mediju pētījumi
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com
e tns@tns.lv
twitter: twitter.com/TNSLatvia
facebook: facebook.com/TNSLatvia