Lineārās TV skatītāko programmu janvāra topa pirmajā vietā – filma “Vectēvs, kas bīstamāks par datoru” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 10,9% jeb 208,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Topa otrajā vietā ierindojās “Bez tabu. Gada balvas pasniegšanas ceremonija” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 8,5% jeb 162,2 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešā lineārās TV skatītākā programma janvārī bija “Bez tabu. Vectēvs” kanālā TV3, kuru vēroja 7,9% jeb 152,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Ceturtā skatītākā programma bija “Nekā personīga” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 6,8% jeb 130,3 tūkstoši skatītāju. Janvāra programmu topa piektajā vietā ierindojās “LNT ziņas (Svētdienā)”, kuras vēroja vidēji 6,6% jeb 126,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.
Kantar Mediju pētījumu vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka janvārī televīzijas pirmizrādi piedzīvoja filma “Vectēvs, kas bīstamāks par datoru”, iekļūstot topa pirmajā vietā. Topa augšgalā – trešajā vietā – iekļuva arī raidījuma “Bez tabu” speciālizlaidums par šo filmu. Kā rāda pieredze, arī citas pašmāju filmas pēc demonstrācijas kinoteātros vēlāk ievērību gūst arī TV skatītāju vidū, un to televīzijas pirmizrādes iekļūst skatītāko programmu topā. Pagājušajā gadā visa gada kopējā programmu topā iekļuva filmas “Svingeri” un “Melānijas hronika”.

Reitings% – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos;
Reitings’000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos;
Share% – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem
Par pētījumu
Pētījumu kompānija Kantar Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.
TV auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no TV satura saņemšanas veidiem.
Par Kantar
Kantar ir vadošā pētījumu un konsultāciju kompānija Latvijā. Kantar ir viena no pasaules lielākajām pētījumu kompānijām ar ekspertiem vairāk nekā 90 pasaules valstīs. Kantar grupa ir viena no pasaules vadošajām datu, atziņu un konsultāciju kompānijām.
Kantar Latvijā ir pētījumu kompānija ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi, kas veic tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēti un sniedz ieteikumus mūsu klientu biznesa izaugsmei. Mēs uzņēmumiem nodrošinām vērtīgas atziņas nozīmīgu lēmumu pieņemšanai un izaugsmes veicināšanai. Ar zināšanām par inovācijām, zīmolu un komunikāciju, pircēju aktivizēšanu un patērētāju attiecībām mēs palīdzam mūsu klientiem identificēt, optimizēt un aktivizēt vērtīgos mirkļus ar patiesu ietekmi uz viņu biznesa attīstību.
Oskars Rumpēters
Kantar Vecākais klientu vadītājs, mediju pētījumi
t 6709 6300
e oskars.rumpeters@kantar.com
e tns@tns.lv
twitter: twitter.com/TNSLatvia
facebook: facebook.com/TNSLatvia